Про моніторинг результативності вивчення англійської мови в загальноосвітніх навчальних закладах

На виконання наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 22.12.2015 року №355 «Про заходи щодо популяризації вивчення англійської мови» (п.26 Заходи на виконання завдань, визначених розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 11 грудня 2015 року №768-од «Про затвердження Плану заходів щодо популяризації вивчення англійської мови») просимо надіслати інформацію про результати річного оцінювання учнів 4, 9, 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з англійської мови за 2014-2015 та 2015-2016 навчальні роки.

 

Інструктивно-методичні рекомендації

                 щодо проведення моніторингового дослідження

                  результативності вивчення англійської мови 

                 в загальноосвітніх навчальних закладах

                   (за результатами річних оцінок учнів 4-х, 9-х, 11-х класів).

На виконання наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 22.12.2015 року №355 «Про заходи щодо популяризації вивчення англійської мови» (п.26 Заходи на виконання завдань, визначених розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 11 грудня 2015 року №768-од «Про затвердження Плану заходів щодо популяризації вивчення англійської мови») проводиться моніторинг результативності вивчення англійської мови  в загальноосвітніх навчальних закладах.

Метою дослідження є визначення результативності вивчення англійської мови  в загальноосвітніх навчальних закладах Тернопільської області.

Моніторингове дослідження здійснюється методом аналізу річних оцінок учнів 4, 9, 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з англійської мови за 2014-2015 та 2015-2016 навчальні роки.

Відповідальними за проведення дослідження в кожному навчальному закладі є заступник директора школи з навчально-виховної роботи та вчителі англійської мови.

Проводячи моніторингове дослідження, необхідно пам’ятати, що точність отриманих результатів залежать від об’єктивності даних, чіткої організації й оперативності процедури збору, обробки та відправки інформації.

Відповідальні заповнюють таблиці для узагальнення дотримуючись таких вимог:

На аркуші 1 подати інформацію про загальноосвітній навчальний заклад, в якому вивчається англійська мова (перша мова) у 2014/15 н.р., на аркуші 2 подати інформацію про загальноосвітній навчальний заклад, в якому вивчається англійська мова (друга мова) у 2014/15 н.р. На аркуші 3 подати інформацію про загальноосвітній навчальний заклад, в якому вивчається англійська мова (перша мова) у 2015/16 н.р., на аркуші 4 подати інформацію про загальноосвітній навчальний заклад, в якому вивчається англійська мова (друга мова) у 2015/16 н.р.

Загальна кількість учнів ЗНЗ має відповідати кількості учнів, які отримали річні оцінки з англійської мови певного рівня (початковий, середній, достатній, високий) за відповідний навчальний рік.

Погода в Бережанах